pühapäev, 16. veebruar 2014

Ookeani kutse








































Autor: Jean-Claude Mourlevat

Mina valisin selle raamatu, sest mu ema ostis mulle kaks raamatut: "Doktor Proktori ajavann" ja "Ookeani kutse". 
Raamatu "Ookeani kutse" valisin ma sellepärast, et see oli mõnusalt ja parajalt lühike raamat ja ma arvasin et teist ma ei jõua lõpuni lugeda.Algul kui ma veel seda lugema polnud hakanud siis see tundus nagu mingi pool õudukas aga see raamat räägib hoopiski ühest vaesest perekonnast kus on seitse last ja kaks vanemat. Selles raamatus põgenevad lapsed ühel ööl kodunt ära ja nad rändavad läbi terve maa ookeani äärde. Selles raamatus räägivad juhtunut pealt näinud või ise kaasa aidanud inimesed ja muuhulgas ka põgenejad ise kes kõik mäletavad erinevalt.
Ma soovitan seda raamatut seiklushuvilistele aga seda raamatut on niisama ka mõnus lugeda.
Selle raamatu autor on üks silmapaistvamaid prantsuse lastekirjanikke, keda on tunnustatud prestiižika Prix sorcieeres auhinnagaja nomineeritud H.C.Anderseni preemiale.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar